Dlaczego rynek gier MMO hamuje?

“W ostatnich latach rynek gier online rozwijał się z niespotykaną dotąd prędkością, pochłaniając coraz większą liczbę graczy na całym świecie. Coraz więcej produkcji powstawało z roku na rok, każda szanująca się czy większa firma tworząca produkcje dla graczy musiała posiadać w swoim portfolio przynajmniej jeden tytuł MMO. Największym udziałem w rynku pochwalić się mogły gry MMORPG, a o “upadku” czy zamknięciu jednej z nich słyszało się raz na jakiś czas i było to wielkie i smutne wydarzenie.

Ciekawe gry mobilne dla dorosłych

Dzisiaj jak można zauważyć wchodząc na którykolwiek portal “growy” czy najlepiej o tematyce MMO znajdziemy masę tytułów, które kończą swój żywot. Niektóre z nich powrócą pod flagą innego wydawcy wzbudzając chwilowe zainteresowanie i odnosząc krótkotrwały sukces. Niestety rynek gier MMO zaczyna hamować i widać to nie tylko po zamykanych produkcjach, ale nawet po nowych, dopiero wchodzących i zaczynających swoją przygodę. Większość tych produktów trafia do konsumentów w fazie “beta” jako pełnoprawne gry, za które deweloperzy każą sobie słono płacić. Niestety jest to spowodowane ryzykiem nieopłacalności produkcji i braku zaufania do graczy, co często skutkuje tym, że obie strony są rozczarowane i rezygnują zarówno z tworzenia jak i granie w gry, które często mają duży potencjał.
Niestety zahamowanie rozwoju rynku gier MMO stał się faktem, chociaż ciągle się on rozwija, lecz nie tak jak to było kiedyś.”

Podobne wpisy:

Stare gry: Tibia

Czego można się spodziewać w nowej aktualizacji Minecrafta?

Stare gry – Diablo

1 thought on “Dlaczego rynek gier MMO hamuje?”

Comments are closed.